یزدفردا: مأموران مبارزه با موادمخدر استان يزد با شناسايي 3قاچاقچي نزديک به 200 کيلوگرم انواع موادمخدر کشف کردند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، مأموران دسته رزمي "شهيد صدوقي" استان يزد در پي انجام کارهاي اطلاعاتي و ردزني مسيرهاي فرعي و بياباني آثار تردد خودرويي را مشاهده کردند.

بنابراين با ايجاد کمين اطلاعاتي مدت يک هفته مسيرهاي موردنظر را تحت کنترل قرار دادند و سرانجام روز گذشته به يکدستگاه خودرو پژو مشکوک شده و دستور ايست صادر کردند اما راننده خودرو با مشاهده مأموران بر سرعت خود افزود و از ديد مأموران خارج شد.

مأموران نيز به ردزني و تعقيب سوژه ادامه دادند و پس از گذشت يکساعت مشاهده کردند، خودرو موردنظر با فاصله نسبتا زيادي به دنبال يکدستگاه خودرو پژو به سمت يزد در حرکت است.

براساس اين گزارش، مأموران با عمليات تعقيب و گريز موفق به توقيف خودرو پژو دومي شدند و راننده آن به نام "غلام" را دستگير کردند. ولي در بازرسي از اين خودرو مورد خاصي کشف نکردند.

مأموران احتمال دادند که خودرو اولي حامل مواد مخدر است، بنابراين مراتب را به فرماندهي انتظامي شهرستان مهريز و مأموران مبارزه با موادمخدر استان اعلام کردند و مأموران پس از ساعتها گشت زني به يکدستگاه خودرو پژو که در ميدان ابوذر يزد متوقف بود و سه نفر قصد سوار شدن به آن را داشتند، مشکوک شده و بلافاصله هر سه نفر را دستگير کردند.

در بازجويي هاي صورت گرفته يکي از متهمان اعتراف کرد که دو نفر ديگر مقداري مواد مخدر را در باغ منزلش مخفي کرده اند.

مأموران هم به باغ مذکور رفتند و پس از بازرسي مقدار 73 کيلو و 600 گرم ترياک، 99 کيلو و 600 گرم حشيش و 10 کيلو و 300 گرم هروئين که زير خاک مخفي شده بود، کشف کردند.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا